Pedagog

Pedagog szkolny: mgr Grażyna Kozak

Godziny pracy pedagoga szkolnego w roku szkolnym 2022/2023: 

Poniedziałek: 12.45 – 14.15

Wtorek: 08.00 – 12.00

Środa: 08.00 – 11.00

Czwartek: 08.00 – 11.00

Piątek: 08.00 – 14.00

Zapraszam uczniów, rodziców i nauczycieli do współpracy, spotkań, rozmów!

Uczniu, zwróć się do pedagoga szkolnego, gdy:

  • doświadczasz trudnej sytuacji lub masz problemy osobiste, rodzinne, szkolne,
  • masz trudności w porozumieniu się z nauczycielem lub kolegami w klasie,
  • masz problemy z uzyskaniem lepszych ocen,
  • masz trudności w radzeniu sobie ze stresem,
  • masz obniżony nastrój,
  • masz jakiś problem i nie wiesz jak go rozwiązać,
  • chcesz podzielić się swoją radością, sukcesem,
  • chciałbyś z kimś porozmawiać,
  • chciałbyś pomóc innym, ale nie wiesz w jaki sposób,
  • czujesz, że nikt Cię nie rozumie,
  • masz ciekawe pomysły, którymi chcesz się podzielić.

Rodzicu, możesz zwrócić się po radę, pomoc do pedagoga,  gdy Twoje dziecko:

  • ma trudności w nauce lub doznaje niepowodzeń szkolnych,
  • ma problemy z zachowaniem (zmiany zachowania dziecka, problemy dziecka z rówieśnikami),
  • doznaje krzywdy, boi się nauczycieli lub kolegów, gdy się na kogoś skarży.

Nauczycielu, zapraszam jeśli potrzebujesz:

  • pomocy w zdiagnozowaniu przyczyn trudności w nauce i niepowodzeń szkolnych uczniów,
  • wspierania w podejmowaniu działań wychowawczych i profilaktycznych wynikających z programu wychowawczo – profilaktycznego,
  • wsparcia w rozwiązywaniu problemów wychowawczych dotyczących uczniów (np. indywidualnych rozmów z uczniami, rodzicami uczniów sprawiającymi różnego rodzaju problemy wychowawcze).

Z mojej strony zapewniam, że:

  • uważnie Cię wysłucham,
  • zapewnię dyskrecję,
  • wesprę i pomogę w miarę moich możliwości,
  • wspólnie zastanowimy się, jak wyjść z sytuacji bez wyjścia.

Od 2021 r. działa całodobowo darmowy Dziecięcy Telefon Zaufania Rzecznika Praw Dziecka 800 121212 oraz specjalny czat internetowy czat.brpd.gov.pl, gdzie dzieci i młodzież mogą porozmawiać o swoich problemach, doświadczanych trudnościach, a także wspólnie ze specjalistami zastanowić się nad rozwiązaniami i sposobami radzenia sobie z kryzysem.


informacja o telefonach zaufania oraz infolinii wsparcia dzieci i młodzieży oraz dorosłych, którzy potrzebują pomocy. Dzieci i młodzież w kryzysie psychicznym, które mają problemy w domu, w szkole, w tym w relacjach rówieśniczych, przy zapewnieniu anonimowości i pełnej dyskrecji, mogą skontaktować się ze specjalistami i otrzymać fachowe wsparcie w najtrudniejszych sytuacjach.

W ramach działań telefonów/infolinii specjaliści świadczą również wsparcie osobom dorosłym, opiekunom i nauczycielom, którzy mają problemy z dorastającymi dziećmi.

Załączone telefony gwarantują szybki dostęp do informacji i wsparcia, jak również podejmowanie interwencji w sprawach ważnych z punktu widzenia zdrowia psychicznego i bezpieczeństwa dzieci oraz młodzieży.

Skip to content